Рубрика: Մաթեմատիկա

Մաթեմատիկա

Մաթեմատիկա
Առաջադրանքներ(դասարանում)

1) Քառակուսու պարագիծը նրա կողմից մեծ է 96 սմ-ով։ Գտե՛ք քառակուսու մակերեսը։

x+x+x+x=x+96

3x=96

96:3=32

S=32×32=1024

2) Բրինձը պարունակում է 70 % օսլա, իսկ գարին՝ 60 %։ Որքա՞ն գարի պետք է վերցնել, որպեսզի ստացվի այնքան օսլա, ինչքանստացվում է 6 կգ բրնձից։

6×70/100=4,2կգ

4,2×100:60=7կգ

3) Գտե՛ք գումարը.

ա) (–11) + (–2) + 6 + 5 + (–7)=-9

բ) 22 + (–14) + (–30) + (–15) + 19=-18

գ) 8 + 14 + (–21) + (–36) + (–1)=-36

դ) (–33) + 25 + (–40) + (–25) + 80=7

Առաջադրանք (տանը)

4) Համեմատության միջին անդամները 18-ը և 10-ն են։ Որո՞նք կարող են լինել համեմատության եզրային անդամները։ Բերե՛ք օրինակներ:

20 9, 90 2,60 3, 30 6, 45 4, 5 36.

5) Ո՞ր թիվը պետք է վերցնել որպես բաժանելի, որպեսզի ցանկացած բաժանարարի դեպքում ստացվի միևնույն քանորդը։

=0-ի

6) Նավակը մի նավակայանից մյուսն է հասել կես ժամում՝ ընթանալով 1200 մ/ր արագությամբ։ Վերադառնալիս նա ծախսել է 20 ր-ով ավելի։ Նավակի արագությունը վերադառնալիս որքանո՞վ է փոքր եղել։Որք՞ան է 2 ափերի միջև եղած հեռավորությունը։

1200×30=36.000 մ

Որքան ժամանակ ծախսեց հետ վերադառնալիս

30+20=50

Որքան է հետ հերադարձի արագությունը

36.000:50=720մ/վ

Հետ վերադարձի արգությունը քանիսով է փոքրացել

1200-720=480մ/վ

7) Գտե՛ք արտահայտության արժեքը.

ա) (35 – 17) – 20=-2

բ) (–43 – 14) – 32=-89

գ) (–74 + 27) – 15=-62

դ) (29 – 64) + 23=-12

ե) (–30 – 21) + 56=5 ւի

զ) (81 – 45) – 60=-24

է) (–39 –21) + 11=-49

ը) (16 – 33) – 50=-67

թ) (–18 + 6) – 39=-51

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը: Վիրտ=Իմ 2 կյանք

Оставьте комментарий