Рубрика: Հայոց լեզու, Գրականություն

Նոյեմբեր ամսվա ամփոփում։ Հայոց լեզու,գրականություն

ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒ,ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ

Իմ առաջին հրապարակումն եղել է սա Լահմաջո։ Սա նախագիծ էր, որտեղ պետք էր շաբաթը մի անգամ տարբեր ուտեստների մասին պատմել։

Հաջորդը սա է Գրաբարյան օրեր։ Թարգմանչական տոն ։ Այս տեսանյութի մեջ ես և մեր դասարանի Գայանե Ավետիսյանը թարգմանեցինք գրաբարից հայերեն։

Հաջորդը սա է Մխիթարյան միաբանություն ։ Այստեղ գրաված են փաստեր Մխիթարյան միաբանության մասին։

Սա հաջորդն է Տոլմա։ Գրել եմ որտեղից է առաջացել և բաղադրատոմսը։

Հաջորդը սա է Իմ ընթերցանության ոճը։ Այստեղ պատմում եմ,թե ինչ են սիրում կարդալ և ինչպես։

Հաջորդը սա է Իմ կարդացած գիրքը ,Իմ կարդացած գիրքը 2։Այստեղ պատմում եմ իմ կարդացած գրքերի մասին։

Հաջորդը սա է Ինչպես դարձա Սեբաստացի։ Այստեղ պատմում եմ,թե ինչպես եկա մեր դպրոց և ինչպես դարձա Սեբաստացի։

Հաջորդը սա է Թարգմանություն։ Թարգմանել եմ ֆրանսերենից հայերեն։

Հաջորդը սա է Մտքեր, մտքեր, մտքեր ։ Սա ստեղծագործական աշխատանք է,որտեղ պատմում եմ իմ ֆանտազիայի մասին։

Հաջորդը սա է Աշնան տրտմություն։ Այս բանաստեղծությունը ձայնագրել եմ և տեղադրել եմ բլոգումս։ Բանաստեղծությունը պատմում է աշնան մասին։

Հաջորդը սա է Մխիթարյան միաբանություն։ Ընթերցում է 7-7 դասարանը։ Այս տեսանյութի մեջ մենք դասարանով ձայնագրել ենք Մխիթարյան միաբանության մասին։

Հաջորդը սա է Ինչ կլինի իմ գրքի վերնագիրը։ Սա ստեղծագործական աշխատանք է, որտեղ պատմում եմ իմ հորինած գրքի մասին։

Այստեղ բոլոր գործնական քննություններն են, որոնք կատարել եմ նոյեմբերին։ Գործնական քննություն (նոյեմբերի 7), Գործնական քննություն (14.11),Գործնական քննություն (21.11),Գործնական քննություն (23.11)