Рубрика: Հասարակագիտություն

Համակեցություն,համագործակցություն, հաղորդակցություն

  • Ինչը կարող է անձնական շփումների պատճառ դառնալ

Երբ երկու մարդ ունեն նույն նաղասիրութուները, մարդու բնավորություը, իր հոբիները,արտաքինը,սեռը,կրոնը,ազգը և այլն։

  • Ինչ է համակեցություն,համագործակցություն, Հաղորդակցություն

Համակեցությունը այն է որ դու այդ մարդու հետ կարողանում ես հաշտ ապրել,համագործակցությունը դա իրար օգնելն է։Հաղորդակցությունը դա շփումն է մարդկանց միչև։

  • Ինչ է անհրաժեշտ խմբի ներսում ծագած հակասությունները հաղթահարելու համար

Պետք է լսել բոլոր տարբերաակները և ստեղծել մի այնպիսին որ դուր կգա բոլորին։

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը:

Оставьте комментарий