Рубрика: Հասարակագիտություն

Վանո Սիրադեղյանի մասին

Վանո Սմբատի Սիրադեղյան (անձնագրով՝ Վանիկ Սիրադեղյան, նոյեմբերի 13, 1946, Կոթիգեղ, Նոյեմբերյանի շրջան, Հայկական ԽՍՀ, ԽՍՀՄ — հոկտեմբերի 15, 2021), Հայաստանի պետական, կուսակցական գործիչ, գրող, հրապարակախոս։ Հայաստանի անկախության առաջին տասնամյակում զբաղեցրել է Հայաստանի պետական առանցքային պաշտոններ։ 1990-ական թվականներին եղել է Հայաստանի իշխանության եկած Հայոց Համազգային շարժման (ՀՀՇ) առաջնորդներից։Վանո Սիրադեղյանը Հայաստանի պատմության մեջ մտել է որպես հակասական կերպար. ոմանց համար նա տարբեր հանցագործություններ կատարած անձ էր, մյուսների համար՝ փայլուն քաղաքական վերլուծաբան և Հայաստանի լավագույն արձակագիր։ Նրա անունը կապվում է մի շարք քաղաքական սպանություննների, հետապնդումների, պետական միջոցները յուրացնելու, պաշտոնական դիրքը չարաշահելու հետ[10]։ Մինչև մահը գտնվել է միջազգային հետախուզման մեջ։

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը:

Оставьте комментарий