Рубрика: Աշխարհագրություն

Իտալիա

  • Նշել Իտալիայի աշխարհագրական դիրքի առավելություններն ու թերությունները:

Իտալիան Եվրոպայի հզորագույն երկրներից մեկն է, Հարավային Եվրոպայի ամենազարգացած երկիրը: Դա պայմանավորված է մի շարք գործոններով, որոնցից մեկը բարենպաստ աշխարհագրական դիրքն է: Իտալիայի դիրքը Միջերկրական ծովի կենտրոնական մասում պատմական վաղ ժամանակներից դրական ազդեցություն է ունեցել նրա զարգացման համար:

  • Նշել Իտալիայի բնական պայմանների առավելություններն ու թերությունները:

Իտալիայի բնական պայմանների գլխավոր առավելությունը տարածքի մեծ լեռնային մասն է։  Իտալիան ունի լավ կլիմա, այնտեղ զարգացած է բուսաբուծությունը, ունի ջրային ավազաններ։ Իսկ թերությունները նրանք են, որ Իտալիան աղքատ է օգտակար հանածոների պաշարներով, այնտեղ անձրևներ ուշ-ուշ են լինում, և դա կարող է վնաս տալ բնությանը։ Իտալիան ունի բնապահպանական խնդիր։

  • Ի՞նչ դեր ունի Իտալիան ժամանակակից աշխարհում:

<<Մեծ ութնյակ>> առաջատար պետություններից մեկը՝ Իտալիան, Եվրոպական քաղաքակրթության գնագույն օջախներից է, աշխարհակալ Հռոմեական կայսրության ժառանգորդը: Իտալիան շատ զարգացած, մեծ և գեղեցիկ երկիր է: Ունի շատ տեսարժան վայրեր: Եվրոպան

  • Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Իտալիայի հարևան պետությունները, ափերը ողողող ջրային ավազանները, արդյունաբերական խոշոր կենտրոնները:

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը:

Оставьте комментарий