Рубрика: Հասարակագիտություն

Արդարություն

Բացատրել ի՞նչ եք հասկանում արդարություն ասելով:

Արդարությունն իմ համար նա է երբ օրինակ՝ մարդկանց վեճը ինչ որ բանի միջև ավարտվում և կիսվում է երկուսի ուզած ձևով։ Հիմնականում վերջերս արդարադատության հարց կա բոլորի միջև և անձնական առումով, և քաղաքական։ Բոլոր հարցել էլ լուծելի են և արդարադատություն միշտ կա, նույնիսկ ամենադժվար դեպքերում։

Ի՞նչ եք հասկանում արդարության իրավական կողմ և արդարության բարոյական կողմ ասելով:

Մեկ էլ կտեսնես, երթուղայինում մի կին ասում է, որ անարդար է, ինչու ոչ ոք իրեն տեղ չի տալիս նստելու, իսկ նստած երիտասարդ տղայի մտքով, երևի, անցնում է` ինչն է անարդար, չէ որ նույն գումարն են իրենք վճարում: Ի՞նչ տարբերություն` ով է կանգնած, ով` նստած: Շուկայում էլ լսում ես` որքան անարդար է: Տե ՛ս, տոներ են մոտենում, իսկ գները, փոխանակ իջնելու, բարձրանում են: Վաճառողն էլ երևի մտքում մտածում է` ինչքան անարդար է կյանքը, ինքը աշխատի, այսքան բերք ու բարիք ստեղծի, այս ցրտին էլ մրսի դրսում, ու իր ապրանքը ոչ ոք չգնի, փոխարենը` սակարկել փորձի: Անարդար է, չէ ՞:

Բերեք օրինակներ ձեր առօրյաից:

Իմ առօրյան հիմնականում արդար է անցնում։ Իհարկե կան դեպքեր երբ ընկերներս կամ մարդիկ շատ անարդար են վարվում ինձ հետ բայց հիմնականում ամեն ինչ լուծվում է։

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը:

Оставьте комментарий