Рубрика: Հասարակագիտություն

Թրաֆիքինգ

  • Ինչ է թրաֆիքինգ

Թրաֆիքինգը, մարդկանց՝ ստրկական, սեռական, բռնի և չնչին վարձատրությամբ աշխատանքի տեսքով անօրինական շահագործումն է։ Այն ծանր, անդրսահմանային, կազմակերպված հանցագործություն է և նույնչափ շահութաբեր է, ինչ թմրամիջոցների և զենքի ապօրինի վաճառքը։

  • Թրաֆիքինգի իրականացման եղանակները

  • Թրաֆիքինգի իրականացման նպատակները

Մարդկանց շահագործումը ժամանակակից ստրկության զանգվածային երևույթ է, երբ միլիոնավոր մարդիկ զրկվում են իրենց անկախությունից և ընտրության ազատությունից, խաբեությամբ և բռնության կիրառմամբ շահագործվում են` սեռական և աշխատանքային շահագործումից մինչև հանցագործության մեջ հարկադրաբար ներգրավումն ու օրգանների հեռացումը կամ շահութաբեր անօրինական այլ շահագործումը։

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը:

Оставьте комментарий