Рубрика: Հայոց լեզու, Գրականություն

Էդմոնդո դե Ամիչիս. Գրագիր Ջուլիոն

Առաջադրանքներ:
1. Քո կարծիքով հայրը որդուն պիտի սիրի միայն սովորելու՞ համար. ինչու՞:

Իհարկե ոչ, ցանկացած ծնող պետք է սիրի իր երեխային։ Կապ չունի, թե երեխան սովորում է, թե չէ։ Չնայած, ցանկալի կլիներ որ սովորեր։


2. Ինչպե՞ս  կգնահատես Ջուլիոյի արարքը:

Ես գնահատում եմ իրա քայլը շատ օրինական։ Ծնողներին օգնելը իհարկե շատ լավ , բայց քո առողջության մասին նույնպես պետք է մտածել։


3. Ինչի՞ց եք հասկանում, որ ծնողների կողմից սիրված եք, և ե՞րբ եք ձեզ անտեսված զգում ընտանիքում:

Ես ինձ իրոք հարգված եմ զգում երբ իմ ծնղները ինձ հասկաում են և աջակցում։ Ես հազվադեպ եմ կիսվում իմ անձնականով, իմ խանդիրներով, գանգատներով և գաղտնիքներով իմ ծնողների հետ, քանի որ չգիտեմ, թե ինչպես նրանք կարձագանքեն դրանց։


4. Ինչպե՞ս ես աջակցում ընտանիքիդ. պատմիր:

Ես միշտ պատրաստ եմ աջակցել և օգնել իմ բոլոր ընկերերին։ Ես պատրաստ եմ թողել իմ բոլոր գործերը, որպեսզի աջակցեմ և օգնեմ նրանց։ Իմ համար ամենատհաճ բանեից մեկն է, երբ ես տեսնում եմ թե ինչպես է իմ ըկերներից մեկը նեղված կամ հուզված։ Ինձ թվում է, թե իմ ներսում ամեն ինչ խարնվում է իրար երբ ես տեսնում եմ ինձ հարազատ մարդուն լացելուց, թվում է թե ես իմ լավ ընկերոջ առաքելությունը ընդանրապես լավ չեմ կատարել, ես ինձ նույնիս մարդ էլ չեմ զգում այդ դեպքերում։


5. Ի՞նչ է սովորեցնում այս պատմությունը:

Автор:

Բարև ձեզ ես Մարիան եմ։ Սովորում եմ 8-7 դասարանում։ Սիրում եմ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ և երգ լսել։ Որպես երաժշտական ժանր ընտրում եմ kpop, arctic monkeys, the neighborhood, wave to earth, CAS, odetari, 9lives և այլն։ Kpopից ամենաշատը սիրում եմ ENHYPEN և Blackpink խմբերը:

Оставьте комментарий