Рубрика: Հայոց լեզու, Գրականություն

Հարց ու պատասխանով՝ իմ մասին

Ի՞նչ եմ հասկանում կրթություն ասելով, դե տարբեր բաներ եմ հասկանում։ Հիմնականում պատկերացնում եմ դպրոցը, ուսուցիչ և դասերը։ Բայց հիմանակնում դպրոցը իմ համար այն տեղն է,որտեղ մենք դաստիրակվում ենք։ Դե մենք որվա կեսը անցկացնում ենք դպրոցում։ Բայց հիմանականում մենք դպրոցում անցնում ենք ամենաովորական բաները ու ամենա պրիմիտիվ։

Կիրթ եմ համարում այն մարդուն, որը նորմալ դաստիրակված մարդ է, ով նորմալ է խոսում, առանց մունաթների,հարգում է բոլորին և խելացի է գոնե որոշ չափով։Ես փորձում եմ դառնալ կիրթ մարդ, որովհետև ուզում եմ նորմալ աշխատանքի ընդունվեմ։Կիրթ մարդը չպետք է գլուխ գովա,մեծ֊մեծ խոսա, ախտոտի,օգտագործի վատ բառեր և այլն։Երբեմն ես անում եմ այն, ինչ կիրթ մարդը չպետք է անի, Օրինակ՝ մեկ մեկ թափում եմ աղբը գետնին, վիրավորական բառեր եմ օգտագործում։

Որակյալ կրթությունը լավ է ապագաիս համար։Ուզում եմ ստանալ այնպիսի կրթություն, որով կկարողանամ նորմալ ընտանիք կազմել և խելացի լինել։

Ի՞նչ եմ հասկանում ինքնակրթություն ասելով, դե հասկանում եմ որ միշտ չէ, որ ուսուցիչը կսովորացնի։ Մեկ մեկ պետք է ինքտ սովորես, օրինակ՝ գիրք կարդաս, խնդիրներ լուծես կամ սովորես ինքնապաշտմանել։Ինքնակրթությունը կարևոր է, որովհետև պետք է սովորել ինքնակամ լինել։ Ոչ միշտ է երբ ինչ որ մեկը գալիս է օգնության։Կրթությունը պետք է լինի շարունակական, որովհետև եթե կանգ առնես մի տեղ, մնալու ես այդ նույն տեղում, իսկ մնացածը բարցրանալու են։Կրթությունը չի կարող սահմանափակվել դասով, որովհետև ամեն ինչ չէ որ գրված է դասերի մեջ, որը օգտակար կլինի քո համար։ Ուտելիք պատրաստել,ինքնապաշտշանվել,պահվացքի մասին և այլն գրված չէ տնային աշխատանքներում։

Սովորում եմ սովորել լիքը նոր բաներ, որոնք լավ կազդեն իմ վրա հիմա և պագայում։Մեդիան է ինձ շատ օգնել այդ հարցում և մեդիան օգնում է ինձ սովորել կյանքի համար օգտակար բաներ, լեզուներ, և այլ շատ նոր բաներ։

Վստա՛հ եղեք, ես շատ բան կփոխեմ ապագայում և մենակ չէ։

Рубрика: Անգլերեն

Homework

  1. Daniel and Sophie were playing table tennis.
  2. Samuel was sitting on the teachers desk
  3. Ken was writing a text messege
  4. Lisa was dreaming about a day on a beach
  1. B: I was waiting for my sister. She was buying smtg in a shop.

2. A: Who were you talking to when i phoned to?

B: It was my brother. He … me about a film he saw on TV.

3. A: His parents were living in England when he was born?

B: No. They were living in Paris. His father was working as an architect.

4. A: Were you watching TV when i called you!

B: No, i was reading a book.

5. A: Who were you having lunch with when I saw you yesterday?

B: With Jane. She’s a friend of mine. We were talking about you!

6. A: Were you playing tennis yesterday afternoon?

B: No, I wasn’t playing tennis, I was doing my homework.

7. A: What were they wearing for school yesterday? Their school uniform?

B: No, they weren’t wearing their school uniform, they were wearing jeans and T-shirts.